Första skoldagen

Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket den senaste tiden men har inte haft tid.
Idag var första skoldagen på gymnasiet och det kändes riktigt bra. Kom i en klass som verkar vara helt ok :-) Men slutar rätt så sent alla dagar förutom på fredag så det är väl det som jag tycker är negativt menmen.. Imorgon börjar jag 13.15 och går 1 timma så det känns också bra och på torsdag ska vi åka till en hemlig ort med klassen. Åker till Kanada med pappa om 12 dagar och om 21 dagar åker jag till LA! :D LÄNGTAR jätte mycket och det ska bli skönt att komma bort från Sverige ett tag.
Nu ska jag kolla på film och sitta lite vid datorn och sen ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0